Welkom op de archiefpagina's van E-zine Nieuwe Maan!
Nieuwe Maan publiceert wekelijks een artikel over hekserij, alternatieve geneeswijzen en de maan.
Oude artikelen worden op onderwerp gesorteerd en op de archiefpagina's geplaatst.
Hier vind je alle artikelen over heksen en hekserij.

1.4.04

Een heks is iemand die denkt voor zichzelf

"Zelf denken maakt kritisch, soms zelfs eenzaam. Maar het geeft ook een gevoel van individuele kracht en zelfvertrouwen. Zelf denken verhoogt de creativiteit, stabiliseert het gevoelsleven en schenkt een bevrijdende mentale onafhankelijkheid. Het is een van onze belangrijkste opgaven om tot eigen inzichten te komen en er uit overtuiging naar te leven."

4 Reakties:

Anonymous Anoniem schreef...

Maandag , 26 Januari 2004
Toch ook maar even hier op je homepage vertellen keukenkeks .... Complimenten met deze mooie beelden en de tekst. Ik heb wel snel even wat plaatjes naar mijn eigen Harddisk overgeheveld want er zitten werkelijk schitterende bij.
10:58 uur

9:08 a.m.

 
Anonymous Anoniem schreef...

Zondag , 13 Juni 2004
hey buuf,

ik weet niet hoe ik het moet zeggen, wat een mooie site heb je gemaakt!

en wat een prachtige plaatjes!

ik vind de onderwerpen heel interessant om te lezen, ik ben hier eigenlijk altijd wel in geintereseerd maar doe er nooit wat mee.

de maan vind ik een van de meest boeiende onderwerpen, ik moet er savonds ook altijd even naar kijken.

Ik heb nog lang niet alles gelezen maar daar neem ik een keer goed de tijd voor, nu eerst mn huiswerk.

doe de groeten aan john en geef tessa een dikke kus van me, ik zie je!

groetjes

12:06 uur

9:09 a.m.

 
Anonymous Anoniem schreef...

Dinsdag , 21 September 2004
een heel warm en fijn samenzijn met al je dierbaren tijdens Mabon

greets



17:15 uur

9:10 a.m.

 
Anonymous Anoniem schreef...

http://www.sexyangel.nl/

Hey Willie, ben jij dat?

:)

11:34 a.m.

 

Een reactie posten

<< Terug

Powered by Blogger